Onko brändisi suunta hukassa?

Me löydämme sen ja autamme pysymään

reitillä jatkossakin.

Viestinnän koulutusta, sisällöntuotantoja ja mediapalveluja


Tutkimuksen ja suunnittelun lisäksi konsultoimme ja koulutamme asiakkaitamme viestinnän ja median alueella.


Tuotamme myös tekstisisältöjä, videoita, animaatioita, audiovisuaalisia esityksiä, sekä musiikkia ja äänimaailmoja.


Uusin aluevaltauksemme ovat elämykselliset palvelut, missä kohderyhmä osallistuu esimerkiksi rekonstruoituun historialliseen tapahtumaan.



Ole hyvä ja ota yhteyttä, niin kerromme lisää monipuolisista palveluistamme:

050 3553842 / Heikki Nuutinen

heikki.nuutinen (at) hnd.fi



Ajankohtaista:

19.6.2018

Uutta blogissa: We want logo back!

Mitä ihmettä logoille on tapahtunut? Näyttää, että entistä strategisemman brändäyksen keskellä logon sisällölliset ja visuaaliset mahdollisuudet on tyystin unohdettu. Lue lisää tästä

8.1.2018

Uutta blogissa: Tulevaisuuden brändit ovat inhimillisiä aktivisteja

Valeuutiset, suvaitsemattomuus ja instituutioiden horjuminen vauhdittavat brändien yhteiskunnallista aktivismia. Moni brändi on myös digitalisaation huumassa unohtanut inhimillisyyden, sekä hakee visuaalisuudelle uusia tapoja. Brändien tulevaisuus näyttäytyykin kiinnostavammalta kuin koskaan. Lue lisää tästä

15.7.2017

Uutta blogissa: Enemmän on enemmän! – lisätty todellisuus mullistaa brändikokemuksen

Ympäristömme yhdistyy yhä saumattomammin keinotodellisuuteen. Lisätyn todellisuuden digitaalisista ominaisuuksista tulee osa ihmisten arkea luultavasti nopeammin kuin aavistammekaan. Brändien on siis syytä olla hereillä! Lue lisää tästä

9.6.2017

Brändi-ilmeen kuntotesti

Brändi-ilmeen kuntotesti on syntynyt HND ja bränditoimisto Hahmo Designin yhteistyön tuloksena auttamaan yrityksiä kehittämään kilpailukykyisempiä brändejä. Kuntotestissä kartoitetaan nykyisen brändin vahvuudet ja heikkoudet, sekä laaditaan suunnitelma korjausliikkeineen tulevaisuuden kehitystyötä varten. Lisätietoa: Heikki Nuutinen, 0503553842, heikki.nuutinen@hnd.fi.

22.5.2017

Uusi brändi-ilme Kulman Terapioille

Fysioterapiakeskus Kulman Terapiat avasi toimitilansa Järvenpäässä toukokuussa HND:n suunnitteleman ilmeen turvin. Yhteistyötä jatketaan some-sisältöjen ja viestinnän suunnittelun merkeissä.

24.10.2016

Uutta blogissa: Lisätty todellisuus on todellista

Pokemon Go oli ensimmäinen lisätyn todellisuuden palvelu, joka löi itsensä läpi kuluttajien keskuudessa. Se on kuitenkin vasta alkusoittoa Lue lisää tästä

13.9.2016

Uutta blogissa: Laatu kiteytyy brändissä

American Society of Qualityn tutkimuksessa suomalaisen työn laatu jäi jälkeen kanainvälisistä kilpailijoistaan. Mitä brändillä on sen kanssa tekemistä? Lue lisää tästä

22.4.2016

Autoliike Keijo Lehtoselle uusi ilme

HND suunnitteli REDEX-menetelmällä mäntsäläläiselle Autoliike Keijo Lehtoselle uuden ilmeen. Ilme julkistetaan toukokuun aikana.

20.4.2016

Uutta blogissa: Internet – esineitä vai ihmisiä varten?

Ohjaako keskustelu esineiden internetistä meitä harhaan? Lue lisää tästä

12.4.2016

HND mukana yritysten auttamisessa Iranin markkinoille

HND on mukana käynnistämässä hanketta, jolla kartoitetaan suomalaisten yritysten mahdollisuuksia päästä Iranin markkinoille. Mukana hankkeessa on myös suomalaisia ja iranilaisia kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin asiantuntijoita. Hanketta esitellään ensimmäisen kerran Mäntsälässä 10.5.2016 Mäntsälän Yrityskehitys Oy:n tiloissa.